دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا Bologna Children’s Book Fair

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا مهمترین گردهمایی بین المللی است که به انتشارات کودکان و صنعت چند رسانه ای اختصاص داده شده است. در بولونیا، نویسندگان، تصویرگران، عوامل ادبی، دارندگان مجوز و پروانه فیلم ها، توزیع کنندگان، فعالان در صنعت چاپ، کتابفروشان و کتابداران گرد هم می آیند تا با هم ملاقات کنند و به خرید و فروش حق کپی رایت بپردازند و بهترین فعالان تولید چند رسانه ای و چاپ و نشر کودک را بیابند و روابط و تعاملات جدیدی با بهبود روابط حرفه ای خود به دست آورند. در این نمایشگاه همچنین می توانند فرصت های جدید تجاری ایجاد کنند و به مباحثه و گفت و گو در خصوص آخرین روند بازار بپردازند. نمایشگاه کتاب کودک بلونیا مترجمان را نیز به قرار ملاقاتی بی نظیر با نشرهای حرفه ای کودک دعوت می کند. حدود ۱۲۰۰ غرفه دار، از ۷۵ کشور دنیا و همچنین ۲۵.۰۰۰ نمایشنده بین المللی حرفه ای از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند. این نمایشگاه بیش از ۲۰.۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است که طراحی ساده و آسانی جهت دسترسی بهتر دارد.

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا Bologna Children’s Book Fair
نمایشگاه کتاب کودک بولونیا ایتالیا Bologna Children’s Book Fair

دیدار با جامعه بین المللی معتبر ناشران کودکان

ناشران کتاب کودک از سراسر دنیا در طول ۵۰ سال است که هر ساله در ابتدای بهار ، با هم ملاقات می کنند. بازدید از نمایشگاه یعنی ارتباط با جامعه بین المللی و معتبر فعالان حرفه ای صنعت کتاب و نشر. این نمایشگاه فرصتی بی بدیل برای دریافت بیشترین اطلاعات از بازاری شایسته خواهد بود که بولونیا در ابعاد واقعی جهانی آن ارائه می دهد.

نوآوری ها و ابداعات این صنعت را در بازدیدی مختصر و مفید بیابید.

تازه ها، روند و گرایشات، پیشنهادهای مبتکرانه و تولیدات بینا فرهنگی حقیقی در بلونیا در طیف جامعی ارائه خواهد شد که با، واقعیات نوظهور و شخصیت های نوظهور بازار کپی رایت کتاب های فرهنگی کودک و بزرگسال پیوند خواهد داشت.

تجارت تخصصی کپی رایت، محتوایی حرفه ای و درخشان

ناشران بخش آموزشی، عوامل ادبی، تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون ، فعالان صدور مجوز و پروژه های تجاری جدید، تصویرگران و مترجمان جهت تسهیل برقراری ارتباطات متععد تجاری و فرصت های جدید و صرفه جویی در زمان جایگاه خود را از پیش رزرو کرده اند.

مترجمان

مرکز مترجمان، فضایی است که به فعالان و شخصیت های کلیدی انتشارات های جهانی اختصاص داده شده است و برای آنها فرصت به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان را در فضایی کاملاً دوستانه فراهم می کند تا در برنامه های جالب و کارگاه های آموزشی در طول نمایشگاه کتاب کودکان شرکت کنند. ناشرانی که به دنبال مترجم هستند، می توانند از بخش World Directory of Children’s Book Translators که با یونسکو همکاری می کند، مشاوره بگیرند. این بخش انتخاب مترجمان، به شکل تخصصی در حوزه ادبیات کودک، قصد دارد عرضه و تقاضا ترجمه را در ادبیات کودک گرد هم آورد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر بولونیا، کشور ایتالیا

زمان برگزاری : 20 الی 23 فروردین 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه کتاب کودک بولونیا Bologna Children’s Book Fair
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3677
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا